»Najznačilnejša poteza v ustvarjalnosti Iva Barišiča sta njegova predanost in odprtost – kot igralec vseskozi posodablja svoj način igre in ohranja radovednost za nov, drugačen gledališki in filmski jezik, zato z njim radi sodelujejo tako izkušeni, uveljavljeni režiserji kot tudi ustvarjalci najmlajše generacije in tisti, ki odstopajo od ustaljenih teatrskih in filmskih praks.«
»Prepoznaven, markanten filmski rokohitrc, ki vsaki vlogi vdihne vse potrebno in še več: od osnovne silovite prezence, prek prefinjenih detajlov do kompleksne interpretacije, ki jo tenkočutno vplete v dogajanje celotnega filma.«
»Ivo Barišič je nedvomno ena najbolj prepoznavnih primorskih gledaliških osebnosti.«
»Zdaj si se pa odkupil za tisti prizor.«
»Dovolite mi samo stavek. Bili smo skupaj. Hvala lepa.«
»Ko ustaši vendarle odpeljejo Ruth, jo poskuša Ivo rešiti, vendar oba končata v taborišču, v devetem krogu, iz katerega ni izhoda.«
»Prijatelji želijo Ruth obvarovati s tem, da bi jo poročili s sinom Ivom.«
»Ja, madona«
»Ta predstava je res odmevala, neizmerna hvala Vitu in celotni ekipi. Če ujameš to magijo, če se to odpre, ta Aladinova svetilka, potem plešeš, plešeš … plešeš svoj ples in to se vrtinči in vihari. Res užitek. Ko igralec začuti, da občinstvo diha, potem ni drugega, kot da ga pelješ v teh saneh dol po strmini.«
»Če ujameš to magijo, če se odpre ta Aladinova svetilka, potem plešeš, plešeš … plešeš svoj ples in to se vrtinči in vihari. Res užitek. Ko igralec začuti, da občinstvo diha, potem ni drugega, kot da ga pelješ v teh saneh po strmini.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju